Porovnání zájezdů

Ohlasy našich klientů.

Ohlasy našich klientů

paní Vlaďka(Egypt, Hotel Sentido Oriental Beach, duben 2017)

"Momentálně mne nic nenapadá."


pan Roman(Kostarika, Panama, Nikaragua, duben 2017)

"Domluvit CK Poznání, aby nevybírali pro své klienty to nejlevnější ubytování v hotelech pod úroveň svých klientů. Výběr hotelů (jestli to tak můžu nazvat) dokáže pokazit celý zájezd. Co se týče destinace Kostarika, Panama, Nikaragua, velice zajímavá země. Co se týče výběru hotelů můžu říct, že jsem se s tím ještě nesetkal, aby CK vybrala nocleh v tom nejlevnějším, co se dá sehnat. (a byly tam pěkné resorty cca o 20 dolarů dražší). Co se průvodce týče, také nic moc. Paní průvodkyni bych nazval technické zázemí a tlumočnice. Toto byl s CK Poznání poslední zájezd, kterého jsem se zúčastnil a nemůžu tento zájezd doporučit svým známým ani CK Poznání. Dá se říct, že jsem s CK Poznání, poznal nepoznané."


pan Jiří(Rakousko, Prodloužený víkend v Rakousku Hotel Agaga, březen 2017)

"Jediné co bych vylepšil na zájezdu je klasický čaj, ne granulovaný, možnost převlečení poslední den po lyžování mimo autobus."


paní Marie(Kapverdy, Hotel Iberostar, leden 2017)

"Vše bylo perfektní.


pan Karel(Egypt, Hotel Labranda Royal Makadi (Royal Azur), leden 2017)

"V tuto chvíli mě nic nenapadá, velmi dobré."


paní Pavla(Spojené Arabské Emiráty, Bin Majid Hotels, listopad 2016)

"Není co vylepšovat, perfektní dovolená, přístup a služby zaměstnanců perfektní."


paní Marta(Egypt, Hotel Citadel Azur Resort, listopad 2016)

"Rychlejší přidělení pokojů, čekali jsme více jak 6 hod. Prostorné pokoje s krásnou terasou a výhledem na moře, všude čisto a klid. Hotel je již starší, ale o to zajímavější svou polohou a stavbou. Zaměstnanci perfektní, milí a ochotní. Díky."


pan Zdeněk(Egypt, Hotel Prima Life Makadi Resort & Spa, říjen 2016)

"Služeb CA Imuls využívám více jak 10let a jsem velice spokojen. Mužu jen všem doporučit. Byli jsme spokojeni."


paní Hana(Itálie, Villagio Riccio camp, červen 2016)

"Příjemný pobyt v blízkosti moře. Milí a ochotní zaměstnanci. Bohužel je znát nedostatečná péče o chatky - rozbité, poničené. Na upozornění zaměstnanci reagují, ihned opraví, ale musíte neustále upozorňovat. I viditelné poškození opravují až zákazník řekne. Velké zhoršení i co se týká stravy"


paní Sylva(Chorvatsko, Vila Jurič, červenec 2017)

"Máme stížnost na neochotné chování řidičů vůči cestujícím.Chtělo by to více vstřícnosti a profesionality.Nebo ať takoví lidé radši nikam nejezdí. Jinak co se týče delegátů v Chorvatsku, tak tam zas naopak velká pochvala."


paní Kateřina(Bulharsko, Hotel Tropicana. červenec 2016)

"Zájezd byl velmi dobrý."


paní Markéta(Bulharsko, Hotel Trakia, červen 2016)

"Nic bych neměnila, spokojenost."


paní Jarmila(Turecko, Top Hotel, červenec 2016)

"Nic mě nenapadá, byli jsme maximálně spokojeni."


paní Ivana(Turecko, Hotel Primasol Telatiye Resort, červen 2016)

"Nic mě nenapadá, byla jsem spokojená."


paní Františka(Maďarsko, Apartmánový dům TAVASZ, červen 2016)

"Spokojena se službami."


pan Miroslav(Maďarsko, Apartmánový dům TAVASZ, červen 2016)

"Mohl by se vyřešit nástup na pokoj tak, aby se využil celodenní pobyt v termálních lázních. Některé zájezdy to mají tak, aby se mohlo jít již v dopoledních hodinách do termálu a nečekát do 14.00 hod. Jinak vše dobré."


paní Svatava(Bulharsko, Hotel Sol Nessebar Bay and Mare, červen 2016)

"Zájezd výborný,moc jsme si to užili,jídlo výborné,špičkové služby."


paní Soňa(Turecko, Saphir Hotel & Villas , červen 2016)

"Vše super, nemám co dodat!!"


paní Jana(Mallorca, Hotel Samoa, červenec 2016)

"Při příjezdu do hotelu Samoa jsem s dcerou nebyla na seznamu hostů, dostaly jsme pokoj v přístavbě hotelu 3 hodiny po příjezdu. Poté jinak vše v pořádku."


paní Ludmila(Mallorca, Hotel Samoa, červenec 2016)

"Naši dovolenou hodnotíme velice kladně, cesta naprosto v pořádku, hotel se nám líbil, byli jsme v 6. patře a měli jsme krásný výhled na moře a východ slunce. Hotelové služby kvalitní, stravování rovněž. Na pláž jsme měli kousek, asi 3 minuty piniovým hájem. První dojem z pláže byl úžasný, voda čistá, jemný písek. Pláž menší a dost přelidněná. Postupem času jsme zjistili, že hotely na útesu vypouštějí splašky do moře, takže se několikrát stalo, že okolo nás plavaly papíry i igelitové sáčky. Podél pláže stále proplouvala malá lodička, nejdříve jsme si mysleli, že je to rybář, ale zjistili jsme, že má na loďce upevněné sběrače a do nich sbírá ty nečistoty z moře. Když nestihne všechno vysbírat nebo si ráno přispí, pak se stává, že lidé na pláži plavou mezi odpadky a nedefinovatelnou pěnou."


paní Petra(Chorvatsko, Hotel Rivijera, srpen 2015)

"Vylepšila bych wifi signál na pokojích, vše ostatní výborné."


pan Leoš(Turecko, Hotel papillon Zeugma, červen 2016)

"Vše bylo super, na jedničku."


pan Tomáš(Mallorca, Hotel Oleander, červenec 2016)

"Organizačně proběhlo vše v pořádku. Pouze klientela hotelu a kvalita Wi-Fi připojení nebyla podle našich představ, ale to Vy nemůžete ovlivnit. Celkově hodnotíme dovolenou velmi kladně 90%."


paní Lenka(Turecko, Hotel Marti Myra, červenec 2016)

"Vaše dliuhodobé zkušenosti nemají chybu, výborné."


paní Blanka(Chorvatsko, Penzion Mario, červen 2016)

"Byli jsme velice spokojení."


pan Radek(Turecko, Hotel Limak Arcadia, srpen 2016)

"Vylepšit vás už snad ani nejde, vše bezva."


paní Danuše(Egypt, Hotel Abu Dabbab Beach & Resort, červen 2016)

"Nemám připomínek dokážete uspokojit klienta i nad rámec vašich povinnosti. Trošku pomalí zaměstnanci hotelu ,ale ochotní, dobrý vstup do moře i ke korálum."


pan Michal(Řecko-Zakynthos, Hotel Aktypis, červenec 2016)

"Zájezd se nám líbil, avšak někdy obsluha v restauraci, kde jsme měli předplacené stravování trochu pokulhávala. Jinak nemůžeme říct nic špatného."


paní Ludmila(Bulharsko, Hotel Amfora, červen 2016)

"Vše na jedničku, vylepšila bych jen dopravu na letiště."


paní Dana(Bulharsko, Hotel Amfora, červenec 2016)

"Velice pozitivní hodnoení.Jídlo bylo dobré a dostatečně různorodý výběr. perzonál příjemný ,dbali na čistotu při stolování,prostě spokojeni."


pan Oto(Chorvatsko, Apartmány Bonaca, červen 2016)

"Hodnotím výborně, zásadní přiopomínky nemám. Mám jednu připomínku, o které si nejsemjistý, zda CA může ovlivnit. Uvítal bych,uvítali bychom s manželkou, kdyby informace na místě a dále jídelní lístky byly v restauracích i v našem rodném jazyce. Ne každý umí anglicky nebo neměcky. Osobně jsme na místě registrovali pouze turisky z ČR, Slovenska a Polska. O ruské turisty či jiné jsme nenarazili."


paní Lenka(Maroko, Hotel Be Live Collection Saidia, červenec 2016)

"Vše bylo super."


paní Jana(Španělsko-Mallorca, Hotel Samoa, červen 2016)

"Opakovaně jsem bez připomínek, nejvyšší hodnocení."


paní Lenka(Španělsko-Mallorca, Hotel Beverly Playa, červenec 2016)

"Výborné."


pan Lumír(Spojené Arabské Emiráty, Bin Majid Beach Hotel, květen 2016)

"Opravdu mne nenapadá nic, co by u vás v Impulsu mohlo být ještě lepší. Vaše služby jsou na velmi vysoké úrovni, dokážete splnit i to co se zdá být nemožné. Např. letenky, místa v letadle, cenné rady s místní znalostí daných destinací, zkrátka jste úžasní. Ti kdo ještě nepřišli na to, že když dovolena tak s Impulsem by to měli zkusit a jsem si jistý, že budou mít jasno ským budou řešit tu dovolenou příště. Váš přístup, servis a vše kolem je prostě nejlepší. Děkuji vám za vše co jste pro nás udělali."


paní Ivana(Itálie, Hotel Corte Rosada, červen 2016)

"Ubytování skvělé, kvalita obsluhy a kvalita jídla neodpovídala čtyřhvězdičkovému hotelu. Přístup do moře byl komplikovaný -velké kameny a mělká voda až do vzdálenosti 250 m od břehu. Tento přístup do moře určitě není vhodný pro malé děti a seniory."


pan Pavel(Chorvatsko, penzion Čovič, červenec 2016)

"Všechno v pořádku, příjemní zaměstnanci (řidiči). Skvělá dovolená."


paní Jana(Španělsko-Mallorca, Hotel Globales America, srpen 2016)

"Nenapadají mě žádné připomínky, jsem velmi spokojená."


paní Petra(Bulharsko, Hotel Kotva, srpen 2016)

"Hotel Kotva, Bulharsko. Bohužel jsme byli nuceni vyhledat v minulém týdnu lékařskou pomoc, neboť si náš tříletý syn stěžoval na bolest břicha a měl teplotu. Delegátka Čedoku nám doporučila ordinaci Sunnymed. Lékař našemu synovi v závěru léčby předepsal různé léky s mnohonásobným dávkováním, než je u tak malého dítěte možné. V neděli jsme navštívili hotelového lékaře, jelikož měl syn opět teplotu, zvracel a poté se dostavily i střevní problémy. Naštěstí syn zvládl nedělní let do OV dobře a od pediatričky v ČR jsme se dozvěděli, že opět léky předepsané hotelovým lékařem nebyly vhodné, resp. byly velice silné!! Navíc lékaři nedisponuji žádnými jazykovými znalostmi. Personál hotelu byl velice milý a vstřícný.Obsluha vláčků do města Nessebar je také jedna velká kapitola. Odvoz tam do Nessebaru včetně kočárku nebyl problém, ten nastal při cestě nazpět, kdy byl najednou moc velký. Nepomohlo přemlouvání, ani to, že začalo pršet a foukat silný vítr,jen to že jsme jim zaplatili mnohem více za jízdu než při cestě tam. Osobně jsem z Bulharska zklamaná, příště zvolíme asi jinou destinaci. :-) Jinak byl zájezd organizován velice dobře. Se službami v CA Impuls jsme byli velice spokojeni."


pan Zdeněk(Španělsko-Mar Menor, Hotel Izán Cavanna, září 2016)

"Vy děláte co můžete a to špičkově, ale cestovní kancelář nasmlouvající zájezd by měla být náročnější. Ve stejném hotelu jsme byli s celou naší skupinou již po druhé, připomínky byly pouze ke způsobu stravování a její kvalitě. Myslím, že úroveň šla oproti první návštěvě před dvěma lety dolů a neodpovídala 4 hvězd. hotelu. Ostatní hotelové služby byly na odpovídající úrovni."


paní Světlana(Bulharsko, Hotel Kavkaz Golden Dune, červen 2016)

"Jsem velmi spokojená, vše bylo skvělé."


paní Ludmila(Černá Hora, Hotelový Komplex Ada Bojana, červenec 2016)

"Skvělá dovolená v zajímavém, krásném, přírodním prostředí. Možnost krásných výletů. Hotel i ubytovací komplex by vyžadovaly menší úpravy. Ale vstřícnost personálu na jakoukoli připomínku či přání je veliká. A poděkování patří paní delegátce, krerá účastníkům všechno přiblíží, vyřídí, pomůže. Pobyt bych rozhodně doporučila přátelům bez nároků na velký luxus, kterí ale ocení krásné přírodní prostředí. (Ocenění si zaslouží i skvělá kuchyně). VELMI PŘÍJEMNÁ DOVOLENÁ!"


paní Lucie(Itálie, Hotel Roma, květen 2016)

"Výborné, krásná dovolená."


pan Roman(Kanárské Ostrovy, Hotel Beatriz Play and Spa , duben 2016)

"Hotel byl sice dobrý, ale tekla studená voda, lokalia je dobrá na tomto ostrově, raději bych volil hotel v jiné části. Nejpříhodnější polohu v této lokalitě má hotel "Mořský koník" u kterého je lepší pláž, na kterou jsme chodili.Se zájezdem jsem spokojen a opět využiji příští rok Vaše služby."


paní Gabriela (Itálie, San Valier, březen 2016)

"Zájezd super, dobrá cena, dobré sněhové podmínky, VÝBORNÉ jídlo."


pan Rudolf (Egypt - Marsa Alam, Aurora Bay Resort, březen 2016)

"Bezchybné."


 paní Andrea (Itálie, Residence Villa Emi , leden 2016)

"Vždy jsme velice spokojeni, rádi se k Vám vracíme a budeme se těšit na další spolupráci ;-)."


pan Michal (Spojené Arabské Emiráty, Cassells Al Barsha Hotel, únor 2016)

"Vy nemusíte vylepšovat vůbec nic. S vámi jsme byli max. spokojeni. Své služby by měl zlepšit hotel, ve kterém jsme byli ubytováni. V hotelu nám nebyli ani po mé dvojnásobné urgenci a urgenci delegáta CK vyměnit na pokoj jednu velkou přikrývku na manželské posteli za dvě samostatné. Hotel se také dost využívá pro firemní akce a tudíž se tam nárazově ubytovává více lidí. Tím pádem personál hotelové restaurace totálně nebyl schopen organizovat snídaně, tak abychom nemuseli ráno čekat na místo k sezení, čisté talíře, sklenice na pití, nápoje atd... Ani po mém upozornění i ostatních hostů se personál moc neměl k nápravě situace. Myslím si, že 4 hvezdičkový hotel by toto měl mít zvládnuto podtatně lépe."


paní Jana (Kapverdy - Boa Vista, Royal Decameron, prosinec 2015)

"Výborné."


pan Jiří (Maledivy, Royal Island leden 2016)

"Vše O.K., jen 7-hod. čekání na letišti v Dubaji při cestě zpět bych klidně oželel. Jinak naprosto úžasný pobyt."


pan Rober (Itálie, MAR-Solaria, leden 2016)

"Vylepšil bych u hotelu informační materiál k provozu hotelu, italští hoteliéři angličtinu neřeší, vše je jen v Italštině. Jinak jsem byl velmi spokojen."


paní Jitka (Turecko - Alanya, Lonicera World, srpen 2015)

"Vše skvělé."


paní Jitka (Rakousko, Sonnenhof, leden 2016)

"Všechno bylo super."


pan Tomáš (Dominikánská Republika, Grand Paradise Samaná, leden 2016)

"Maximální spokojenost, samozřejmě jsou maličkosti, které mohou něeky vadit, ale mě ne. Dominikánu rád doporučím všem a o službách CA Impuls nemá smysl se rozepisovat, jelikož jsem stálým zákazníkem a vždy jsem spokojen. Takže se již těším na další spolupráci."


pan Zdeněk (Egypt - Marsa Alam, Aurora Bay Resort, srpen 2015)

"Velice pěkná dovolená. Hotel dobrý, i když kdovíjaký luxus to není. Pláž a hlavně moře u hotelu naprosto vynikající. Negativně hodnotím místní prodejce, kteří vám neustále něco nabízejí (čtyřkolky, wellness, atd.). Je velice nepříjemné, když chce člověk v klidu ležet na lehátku a někdo ho neustále otravuje s nabídkami nějakých služeb. Tohoto jsme měli už i po 7 dnech plné zuby."


paní Sabina (Kapverdy - Boa Vista, Royal Decameron Boavista, listopad 2015)

"Bezvadný!"


 pan Zdeněk (Maďarsko, Greenfield Hotel Golf Spa, říjen 2015)

"Skvělé, bez sebemenších připomínek."


pan Stanislav (Turecko, hotel Nova Park, září 2015)

"Nebyla informace, že hotel nemá výhled na moře, cloní stavba dalšího hotelu."


pan Alexander (Anglie, poznávací zájezd Londýn, září 2015)

"Výborný."


paní Martina (Itálie - Kalábrie, Green Garden 55+, září 2015)

"Velká spokojenost, není co dodat."


pan Antonín (Řecko - Korfu, hotel Alexandros, září 2015)

"Se vším jsme byli spokojeni."


paní Dana (Řecko, Studia Picadilly, září 2015)

"Jsme moc spokojeni s Vaší CA. Nádherná dovolená, pouze vybavení v hotelu zastaralé."


paní Elena (Turecko, Club Sydelia, září 2015)

"Jste nejlepší, vše bylo super, odteď jen Turecko."


paní Anna (Turecko, Papillon Ayscha, září 2015)

"Zde se už nic vylepšit nedá. Zájezd neměl chybu, jen úklid na pokojích probíhal nepravidelně. Ve druhé polovině pobytu jsme já a vnučka měly zažívací problémy, bez teplot. Při cestě z hotelu na letiště si na tento problém stěžovalo více lidí i z dalších hotelů, kteří měli však výraznější potíže. Celý zájezd hodnotím velmi dobře, příjemný, čistý hotel, bohatý animační program i pro děti."


paní Petra (Egypt - Marsa Alam, LTI Akassia Beach, září 2015)

"Vše super, byli jsme nadšeni. Je to první hotel do kterého bychom se ještě někdy chtěli vrátit."


pan Milan (Řecko - Kréta, hotel Diogenes Palace, září 2015)

"Vše profesionální, ochota, rychlost. Bez připomínek doporučuji vaši agenturu všem."


pan Robert (Turecko, hotel Suntopia Magic Life Belek, září 2015)

"Nemám připomínek."


pan Vladimír (Černá Hora, hotel Olympic Club, září 2015)

"Delegáti by měli při odbavení autobusových výletů turisty přinejmenším informovat, kdy přistoupí místní průvodce a ne jen spočítat, zda jsme všichni, dát pokyn řidiči k odjezdu a beze slova vystoupit. Po počátečním šoku z ubytování (tak špatné jsem ještě nezažil, v maličkém pokoji bylo o postel více a tak tam nebylo k hnutí, na 3/4 malého balkonu kapala a rozstřikovala se voda z klimatizací nad námi), jsme se rozhodli tento problém nevnímat. Personál byl příjemný, strava dobrá, pláž blízko, voda v moři teplá a počasí vynikající. Autobusové výlety (4) byly rovněž vynikající, průvodci podávali zajímavé informace, jen by nemuseli tolik propagovat své oblíbené prodejce čehokoliv, ale to je v každé zemi stejné."


paní Jana (Turecko - Alanya, Sultan Sipahi, září 2015)

"Vše Výborné, 100% spokojenost, pojedu zase."


pan Roman (Turecko, Incekum Beach Resort, zíří 2015)

"Výborné, a zvláštní díky paní Stočkové, která nám již poněkolikáté dala tip na výbornou dovolenou s dětmi."


pan Tomáš (Bulharsko, hotel Selena 2, srpen 2015)

"Zájezd vhodný spíše pro rodiny s dětmi, ale jinak velmi pěkné."


paní Jana (Turecko, hotel Adora Beach, srpen 2015)

"Dovolená ušitá přímo na míru. Poprvé jsem zařizovala dovolenou přes e-mail a ještě u CK, kterou jsem neznala. Moje obavy z uskutečnění zájezdu vyvrátil kladný přístup a ochota Vašich zaměstnanců. Vše bylo obratem a řádně potvrzeno. Vaše cestovka má u nás zelenou - hodně úspěchů v další práci přejí Tomkovi."


paní Nataša (Řecko - Rhodos, Kolymbia Star, srpen 2015)

"Já jsem naprosto spokojená, zájezd byl vynikající, zaměstnanci velice na urovni. Žádné připomínky nemám."


paní Jitka (Egypt - Hurghada, Serenity Makadi Beach, srpen 2015)

"Vůbec nic nemůžu vytknout, vše funguje skvěle. Zájezd byl bezchybný. Rádi bychom moc poděkovali p. Sabině za vstřícnost a hlavně trpělivost."


paní Anna (Chorvatsko - Gradac, Danka, srpen 2015)

"Jste dobří, jenom takhle vydržte! My nemáme připomínek. Doprava i ubytování bylo v pořádku. Pani domácí - Danka, skvělá ženská a velice ochotná a tolerantní. My jsme měli moc pěknou dovolenou. Město Gradac je pěkné, má nádherné pláže a hory jsou přístupné."


paní Hana (Turecko - Kemer, Armas Beach Resort, srpen 2015)

"CK super, hotel průměr, jako last minute OK, za plnou cenu ne."


paní Martina (Bulharsko - Primorsko, Tropicana, srpen 2015)

"Vše bylo v pořádku, celkově jsem byla velmi spokojená."


pan Lumír (Španělsko - Mallorca, Globales Simar, srpen 2015)

"Krásná dovolená, skvělý hotel a úžasný přístup a servis celého vašeho kolektivu. Jste prostě úžasné!!"


pan Josef (Česká Republika, Wellness Hotel Bahenec, srpen 2015)

"Provozního hotelu by měli vyměnit. Chová se jako by mu patřila celá republika."


pan Miroslav (Paříž, červenec 2015)

"Nádherný zážitek, lehce znehodnocen a pokažen problémy na zpáteční cestě."


paní Marcela (Chorvatsko, hotel Rivijera, červenec 2015)

"Nic nám nechybělo. Zaměstnanci vstřícní, nebyl sebemenší problém."


paní Lenka (Mallorca, hotel Delfin Siesta Mar, červenec 2015)

"Vše bylo perfektní, velice doporučuji."


paní Zuzana (Bulharsko, hotel Amfora, červenec 2015)

"Celkově jsme byli velmi spokojeni, hotel je vhodný pro rodiny s dětmi. Trochu slabší to bylo s úklidem pokojů, nám jen vynášeli odpadky, jinak neuklízeli nic. Přístup zaměstnanců CA Impuls super!!!"


paní Michaela (Řecko - Rhodos, hotel Lindos White, červenec 2015)

"Celkově velmi příjemný zájezd. Akorát odlet ve večerních hodinách nebyl ideální, navíc mělo letadlo zpoždění a na pokoj jsme se dostali až kolem 2hod v noci....ale zaplacenou jsme měli celou noc. Odlet jsme měli také až večer. Pokoj jsme museli opustit do 12:00 hod a poté jsme až do 20:00 neměli žádné zázemí."


paní Irena (Turecko, hotel Kleopatra Dreams Beach, červenec 2015)

"Perfektní."


 pan David (Turecko - Jižní pobřeží, Kotva, červenec 2015)

"Nemám co vytknout. První dovolená, ze které se mi nechtělo domů."


paní Vlasta (Turecko - Alanya, Kleopatra Dreams Beach, červenec 2015)

"Maximální spokojenost. Přeprava výborná, zajištění stravy výborné, průvodkyně vynikající."


paní Markéta (Řecko - Korfu, hotel Amalia, červenec 2015)

"Všichni byli naprosto vřelí a obětaví. Dovolená se nám moc líbila. Prostředí hotelu bylo úžasné. Ideální rodinný hotel."


paní Eva ( Bulharsko - Primorsko, Penzion Margarita, červenec 2015)

"S pobytovým zájezdem jsme byli spokojeni."


paní Lenka (Kypr - Severní Kypr, Club Simena, červenec 2015)

"Hotelový bus, jezdí na pláž, která není neudržovaná a nedá se tam koupat. Pěší cesta na pláž na druhou stranu trvá asi 20 minut. Slunečníky za poplatek, pláž i koupání lepší, jinak spokojenost."


paní Radana (Turecko - Alanya, Lonicera, červenec 2015)

"Byli jsme moc spokojeni, až nadšeni :-)."


paní Ivana (Turecko - Alanya, Lonicera World, červenec 2015)

"Jste úžasní."


pan Jiří (Turecko - Alanya, Kleopatra Dreams Beach, červenec 2015)

"Super."


paní Marcela (Chorvatsko - Makarská, Rivijera, červenec 2015)

"Byli jsme spokojeni, vše bylo bezvadně zajištěno - počínaje pohodlným autobusem, konče příjemnou delegátkou na hotelu."


paní Lenka (Bulharsko - Sveti Vlas, Serenity, červenec 2015)

"Bez výhrad, jen u jednoho fakultativního zájezdu jsme byli zklamaní, protože byly provedeny úpravy na základě změny počasí, které neodpovídaly popisu výletu. Jinak prima místo, personál přátelský, skvělá delegátka."


paní Markéta a pan Tomáš (Řecko - Kréta - hotel Fragiskos - Matela, červen 2015)

"Velmi spokojeni, moc se nám v Matale líbilo. Klidná oblast, personál milý, vstřícný, jídlo vynikající, služby super, delegáti na letišti vstřícní, pomáhali s odbavením, bez nich bychom byli poněkud ztraceni. Moc za vše děkujeme."


paní Marie (Chorvatsko - apartmány Jurič, červen 2015)

"Skvělé, místo nádherné, majitelé CA výborní, nejlepší Sabi Stočková."


pan Radek (Turecko, hotel Incekum Beach Resort, červen 2015)

"Velmi spokojen."


paní Pavla (Tunisko, hotel Riadh Palms, červen 2015)

"Všechno perfektní."


pan Michal (Turecko - Alanya, Tac Premier, červen 2015)

"Vše OK. Super, Super, Super."


pan Josef (Chorvatsko - Tučepi, Bluesun Alga, červen 2015)

"Vylepšil bych na hotelu internet, jinak velmi dobré."


paní Anna (Řecko - Kréta, Talea Beach Resort, červen 2015)

"Po otevření jídelny nebyl za půl hodiny dostatek jídla, chyběly přilohy, teměř žadne ovoce ani moučníky. U baru vydávali jen jeden nápoj - nebylo možno vzít druhý nápoj pro partnera. Zkrátka, jídelna nás zklamala. Přistup zaměstnanů ck, delegátů i zaměstnanců CA Impuls Kopřivnice super."


pan Michal (Maroko, hotel Iberostar Saidia, červen 2015)

"Vše v tom nejlepším pořádku, byli jsme maximálně spokojeni."


paní Pavla (Tunisko - Sousse, Riadh Palms, červen 2015)

"Vše bylo perfektní."


pan Oldřich (Tunisko - Monastir, Houda Golf & Beach Club, červen 2015)

"Starší hotel se skvělými službami."


paní Hana (Španělsko - Mallorca, Cape Colom, červen 2015)

"Naprostá spokojenost. Přístup profesionální, bez připomínek."


pan Vítězslav (Spojené Arabské Emiráty - Ras Al Kaimah, Double Tree by Hilton Resort & spa Marjan Island, duben 2015)

"Nemáme žádné špatné zkušenosti. Byli jsme velice spokojeni s delegátem, s úrovní hotelu a nejlepší byl let se společností EMIRATES."


paní Barbora (Keňa, Safari Lev Simba + Sandies Tro, duben 2015)

"Vše super. Vše bylo nejlepší."


> hodnocení cestovní agentury Impuls od našich zákazníků